Педагогикалық құрамЖобаларБөлімшелер

Колледждің әлеуметтік-психологиялық қызметі

Қосдәулет Айзада Дарханқызы

Еңбек өтілі: 3 жыл
Білімі: жоғары, Қ.Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік Мемлекеттік университеті

Шортанбаева Айтолкын Темирбековна

Еңбек өтілі: 6 жыл
Білімі: Жоғары, 2018-2021 С. Баишев университеті

Құрметті студенттер!
Кейде кез-келген адам оны тыңдап, түсінгенін, кеңестер бергенін, оның ойларына, сезімдеріне ерік беріп, өздеріне үлкен қолдау мен кеңесті қажет еткенін қалайды.. Бойымыздағы сан түрлі эмоцияларымызды сыртқа шығарып,ойымызды тазартқымыз келеді.

     Сондықтан ата-ана,оқытушы, дос-жақындарыңмен сырласып, ол сәттеде сені ешкім түсінбейтін кездер болса қадірлі жас студенттер, достар әрдайым біз сіздер үшін қолдау көмек беріп қашанда жандарыңыздан табыла білеміз! Өмір сен үшін-қайталанбас уақыт! Жалынды жастық шақты бағалай, алтын бағалы уақытты қадірлей білейік студенттер!!!

Колледждің әлеуметтік-психологиялық қызметі – – бұл қолайлы психологиялық климат жасауға және студенттерге психологиялық көмек көрсетуге бағытталған жүйе.

  Қызметтің мақсаты: колледж студенттері мен педагогтарының сәтті әлеуметтенуіне жағдай жасау.

  Колледж студенттері осында келіп, білікті психологиялық көмек ала алады. Бұл жерде пайда болған психоэмоционалдылықты қалай жеңуге, өз мүмкіндіктерін бағалауға, өз іс-әрекетінің салдарын болжауға, мақсатқа жетудің және өмірлік қиындықтарды жеңудің оңтайлы жолдарын өз бетінше табуға мүмкіндік береді.

2

Психологияда әр түрлі ғылыми әдістер мен олардың нұсқаулары қолданылады:​

Бақылау – сырттай (сырттай бақылау), іштей,
еркін, стандартталған, енгізілген

Сауалнама – ауызша, жазбаша, еркін, стандартталған

Тест – тест-сұрақанама, тест-тапсырма,жобалық тест

Үлгілеу – математикалық, логикалық, техникалық, кибернетикалық

Эксперимент – зертханалық

Жанжалды жағдайларда өзін қалай ұстау керек

Қақтығыс- қарама-қарсы бағытталған мақсаттардың, мүдделердің, ұстанымдардың, адамдардың пікірлерінің немесе көзқарастарының қақтығысы. Қақтығыстар адамдардың өзара қарым-қатынасының ажырамас бөлігі болып табылады, сондықтан проблеманың дұрыс конструктивті шешімін таба отырып, даулы жағдайлардан лайықты шығуға үйрену өте маңызды.

10

Агрессияны қалай жеңуге болады

Агрессия – басқа адамның физикалық немесе психикалық тұтастығын бұзатын, оған материалдық залал келтіретін, оның ниетін жүзеге асыруға кедергі келтіретін, оның мүдделеріне қайшы келетін және жоюға әкелетін әртүрлі әрекеттер.
Біздің әрқайсымызда қандай да бір дәрежеде “агрессия” бар, ең бастысы ол “қатерлі” сипатқа ие болмауы керек, сондықтан агрессияның жеңіл сатыларын алдын ала еңсеру керек.

11

Жасөспірімдермен жұмыс істеу кезіндегі өзара әрекеттесу алгоритмі

Әлеуметтік қызмет жұмысының негізгі бағыттары

  • Әлеуметтік қамқорлықты ұйымдастыру (тегін тамақтану, қайырымдылық акциялары, материалдық көмек);
  • Өмірлік қиын жағдайға тап болған баланы қорғау;
  • ПКҚ отбасыларын анықтау және олармен жұмыс;
  • Көп балалы және аз қамтылған отбасылармен жұмыс;
  • Профилактикалық жұмыс (КШОЖ, КДН және ЗП, алдын алу кеңестері);
  • Қамқорлықтағы балалармен жұмыс;
  • Ақпараттық-консультациялық қызмет.

Жетім және ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балалармен жұмыс

  • қамқорлықтағы білім алушылардың туыстарымен және олардың қамқоршыларымен байланыс орнату;
  • құжаттарды ресімдеуге көмек көрсету;
  • материалдық көмек көрсету;
  • қорғаншылық және қамқоршылық жөніндегі инспекторлармен өзара байланыс жасау;
  • жасөспірімдермен әңгімелесу, қажет болған жағдайда-оның проблемаларын (моральдық, психологиялық, материалдық) шешуге көмек көрсету. Осы мақсатта психологпен, невропатологпен, топ басшыларымен , колледж әкімшілігімен, қорғаншылық және қамқоршылық жөніндегі инспекторымен өзара байланыс жасау;
  • жасөспірім тұратын жағдайларды зерттеу мақсатында отбасына бару.

Аз қамтылған және көп балалы отбасылармен жұмыс

  • Бұл аз қамтылған, көп балалы, толық емес, сондай-ақ әлеуметтік жағдайы нашар отбасыларды анықтау мақсатында оқушылардың отбасыларын зерттеу;
  • Аз қамтылған және көп балалы отбасылардан шыққан жасөспірімдер тұратын жағдайларды, оларға материалдық, моральдық және басқа да көмек көрсету мақсатында зерттеу;
  • Топ жетекшілері, психологпен қарым – қатынаста балалармен жұмыс жасау, жасөспірімдерді қолдау топтарына қосу, жеке кеңес беру.
16

Әлеуметтік көмек көрсетілетін азаматтарға әлеуметтік көмек көрсетудің мөлшерін, көздерін, түрлері мен қағидаларын бекіту туралы "Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2012 жылғы 12 наурыздағы № 320 Қаулысы.

Жыл сайын біздің колледжде "Жүректен жүрекке" атты дәстүрлі қайырымдылық акциясы өткізіледі. Дәстүрлі жәрмеңкенің мақсаты-ұжым мен студенттердің санасында мейірімділік, махаббат және т.б. жақсы ұғымдарды қалыптастыру. Жиналған қаражат жатақхана студенттеріне, аз қамтылған және көп балалы отбасыларға көмек көрсетуге бағытталды.

Кезекті қайырымдылық акцияларында жиналған қаражат топ жетекшілерімен бірге жатақхана студенттеріне және көмекке мұқтаж көп балалы отбасыларға көмек көрсетуге бағытталды.

19 (3)
19(1)