24.12.2019 жылы Тулаева Сандуғаш Кереевна 102 ИС тобында акт қолданумен ашық сабақ өткізді.
Ашық сабақтың тақырыбы “қарапайым тригонометриялық теңсіздіктерді шешу”.
Сабақ түрі: кеңес-сабақ. Сабақтың мақсаты:
1) білім беру – тақырыпты оқу процесінде алынған білімді жүйелеу, жалпылау, оларды есептерді шешуге қолдану; әртүрлі тәсілдер мен тәсілдерді қолдана отырып, тригонометриялық теңдеулерді шешу; анықтамалық материалдарды қолдана білу;; 2) дамытушы – логикалық ойлауды, сауатты математикалық сөйлеуді дамыту, қорытынды жасау және жалпылау; 3) тәрбиелік – оқушылардың бойында ұқыптылықты, мінез-құлық мәдениетін, жауапкершілік сезімін, көре білуге және мақсатқа жетуге тәрбиелеу.
Жабдық: компьютерлер (партаға 1 компьютер) және интерактивті тақта. Сабақтың түрі: жаңа материалды оқу.
Жұмыс әдістері: – белсенді (таным процесі оқушылардан жүреді), – проблемалық (балаларға жаңа білім ашуға көмектесетін проблемалық жағдай жасау). – көрнекі-демонстрациялық, – ішінара-іздеу (балаларды бақылауға, талдауға, салыстыруға, қорытынды жасауға және жалпылауға үйретеміз)), – практикалық
Жұмыс түрлері: фронтальды, жеке, жұппен жұмыс. Инновациялық технологиялар: – компьютерлік оқыту, – дамыта оқыту, – оқытудағы іс-әрекет тәсілі (таным оқушыдан жүреді), – сөздік-өнімді (рефлексия кезеңінде), – проблемалық оқыту, – жеке тұлғаға бағытталған оқыту (әрбір бала жауап бере алады). Сабақ талдауы: Сабақта оқытудың жүйелі-іс-әрекеттік тәсілі жүзеге асырылды-бұл оқу үдерісін ұйымдастыру, онда басты орын белсенді және жан-жақты, оқушылардың өз бетінше танымдық іс-әрекетіне беріледі. (Оқу уақытының 70 % ) Қазіргі заманғы педагогикалық технологиялар: АКТ, Quizlet сайты, проблемалық оқыту, туындаған проблеманы шешу бойынша топтық жұмыс, Өзін-өзі бағалау және өзін-өзі бақылау, рефлексия әдістері қолданылды. Сабақта психологиялық жайлы атмосфера құрылды: әрбір оқушы үшін сабақта табысқа жету жағдайын жасау, оқушыларға оң көзқарас жасау, эмоционалдық жауап беру.