Ашық математика сабағы

28.11. 2019 жылы 101 ИС тобында Сүлейменова Гүлнар Исаевна математикадан ашық сабақ өткізді.
Сабақтың тақырыбы «Тригонометрия» бөліміне енгізілген.
Сабақтың тақырыбы: Негізгі тригонометриялық өрнектер.
Сабақтың мақсаты: олардың жүйесінде білімді игеруді қамтамасыз ету.
Міндеттері:
1) оқыту – тақырып бойынша тірек білімді жаңғырту және түзету; негізгі тригонометриялық формулалар мен қысқарту формулаларын қолдану дағдыларын жетілдіру; емтихан тапсырмаларын шешу дағдыларын қалыптастыру;
2) дамытушылық – салыстыру және жалпылау қабілеттерін дамыту, логикалық ойлау, есте сақтау, математикалық сөйлеу қабілеттерін дамыту; өзін-өзі бақылау дағдылары;
3) тәрбиелік – ерік-жігерге, табандылыққа тәрбиелеу, ақыл-ой жұмысының мәдениеті, пәнге танымдық қызығушылық; коммуникативтілік.
Сабақтың түрі: білімді жалпылау және жүйелеу сабағы.
Сабақтың жабдықталуы: дидактикалық материал тарату (тесттер, жеке жұмыстарға арналған карталар, демо-нұсқасы), формулалары бар кестелер, тригонометриялық шеңбер моделі, компьютер, мультимедиялық проектор, слайд-презентация.
Әр түрлі жұмыс әдістері қолданылды.
– белсенді (оқу процесі студенттерден шығады),
– анық – демонстрациялық,
– ішінара – іздеу,
– практикалық
Білімді актуализациялау ауызша есептеуден және тригонометриялық формулаларды қайталаудан басталды, бұл студенттің өзіндік жұмысына себеп болды.
Оқытудың көрнекі – демонстрациялық әдісін қолдана отырып, студент өз пікірін білдіруге, танымдық, қорытынды жасауға мүмкіндік алды.
Білімді қайталауда ішінара – іздеу, практикалық оқыту әдістері қолданылды. Оның барысында студент талдау, салыстыру, жалпылау және қорытынды шығаруды үйренді.
Оқылған материалды топтастыру сабақтың мақсатына жету үшін жұмысты жалғастыруды ұйғарды. Математикалық сөйлеу, логикалық ойлау, өздігінен жұмыс жасай білу: – оқушы өте жақсы жасады. Бала қажетті білімге ие, тригонометрия формулаларын жақсы біледі. Сабақ барысында ізгілік, тиімділік және өзара көмек атмосферасы сақталды. Бір іс-әрекеттен екіншісіне ауысу оқушыға сабақ барысында шамадан тыс жүктеме болатындығы туралы ескертулер берді. Студент алған білімдерін сабақта қолданды, рефлексия жасалды.