Plickers қосымшасын сабақтарда әмбебап оқу іс-әрекеттерін қалыптастыру мониторингін іске асыру құралы ретінде қолдану

Қазіргі уақытта студенттерде әмбебап оқу іс-әрекеттерін (УУД) қалыптастыру міндеті өзекті болып отыр. Алайда, УДЗ тиімді қалыптасуы оның нәтижелерін уақтылы диагностикалаусыз мүмкін емес. Әмбебап оқу іс-әрекеттерінің қалыптасу деңгейін бақылау үшін білім беру мониторингі қолданылады . Осы мақала оқу процесінде әмбебап оқу іс — әрекеттерін қалыптастыруды мониторингтеу құралдарының бірі-PLICKERS қосымшасын сипаттауға арналған.
PLICKERS бағдарламасының негізін мобильді қосымша, сайт және QR-кодтары бар басып шығарылған карточкалар құрайды. Әрбір студентке бір шаршы карточкадан беріледі, оның әр жағына жауаптың өз нұсқасы (a, B, C, D) сәйкес келеді, ол карточканың өзінде көрсетілген. Мұғалім сұрақ қояды, тыңдаушы жауаптың дұрыс нұсқасын таңдайды және тиісті тараппен картаны көтереді. Мұғалім мобильді қосымшаның көмегімен студенттердің жауаптарын нақты уақыт режимінде сканерлейді (оқу үшін кеңейтілген шындық технологиясы қолданылады).
Нәтижелер деректер базасында сақталады және тікелей мобильді қосымшада да, Сайтта да жедел немесе кейінге қалдырылған талдау үшін қол жетімді. Ресми сайтында http://plickers.com / бес түрлі карта жиынтығы ұсынылған. Кез-келген жиынтықта әр карта ерекше және өзінің сериялық нөмірі бар. Бұл, мысалы, белгілі бір оқушыға карта беруге және қажет болған жағдайда оның жетістіктерін бақылауға, сауалнаманы дербестендіруге мүмкіндік береді.