Педагогикалық құрамЖобаларБөлімшелер
МЕМЛЕКЕТТІК ҚЫЗМЕТТІҢ ТӨЛҚҰЖАТЫ:
Қызмет атауы Техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім беру бағдарламаларын іске асыратын білім беру ұйымдарында білім алушыларды ауыстыру және қайта қабылдау
Көрсетілетін қызметті мемлекеттік орган Мемлекеттік қызметті техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім беру ұйымдары (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші) көрсетеді.
Государственный орган, осуществляющий прием заявлений и выдачу результатов  и выдачу Өтінішті қабылдау және Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін беру көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі арқылы жүзеге асырылады.
Өтініштерді қабылдауды және нәтижелерді беруді және жеке тұлғалар
Қызмет құны  

тегін

Қызмет көрсету мерзімі

 

Мемлекеттік қызмет көрсетудің мерзімдері:

аудару үшін:

көрсетілетін қызметті берушіге құжаттар топтамасын тапсырған сәттен бастап-бір ай ішінде, бірақ қабылдаушы білім беру ұйымының кезекті емтихан сессиясы басталғанға дейін бес күннен кешіктірмей.

Кәмелетке толмаған білім алушының ата-аналары немесе заңды өкілдері басқа тұрғылықты жеріне көшкен жағдайда, растайтын құжаттарды ұсынған кезде оны каникулдық кезеңде ауыстыруға жол беріледі.

қалпына келтіру үшін:

көрсетілетін қызметті берушіге құжаттар топтамасын тапсырған сәттен бастап – оны берген күннен бастап екі апта ішінде;

қарызды өтеген жағдайда оқу ақысын төлемегені үшін семестр ішінде оқудан шығарылғандерді қалпына келтіру үшін:

төлем бойынша берешекті өтеу туралы құжатты ұсынған кезде аударым күнінен кейін төрт апта ішінде үш жұмыс күні ішінде;

көрсетілетін қызметті алушының құжаттар топтамасын тапсыруы үшін күтудің рұқсат етілген ең ұзақ уақыты-15 минут;

қызмет көрсетудің рұқсат етілген ең ұзақ уақыты-15 минут.

Мемлекеттік қызметті көрсету нысаны қағаз түрінде.
Жұмыс кестесі Көрсетілетін қызметті берушінің жұмыс кестесі Қазақстан Республикасының еңбек заңнамасына сәйкес демалыс және мереке күндерін қоспағанда, дүйсенбіден бастап сенбіні қоса алғанда, көрсетілетін қызметті берушінің белгіленген жұмыс кестесіне сәйкес сағат 13.00-ден 14.00-ге дейінгі түскі үзіліспен сағат 9.00-ден 18.00-ге дейін
Қажетті құжаттар Көрсетілетін қызметті алушы көрсетілетін қызметті берушіге жүгінген кезде бір мамандықтан екіншісіне, бір оқу нысанынан екіншісіне, бір тілдік бөлімшеден екіншісіне, ақылы негізде білім беру тапсырысы бойынша бір білім беру ұйымында оқуға ауысу үшін мемлекеттік қызметті көрсету мақсатында қажетті құжаттардың тізбесі:
Результат государственной услуги Нәтижесі-мемлекеттік қызметті

Қосылды:

 

18.10.2016 – 19:16

 

Соңғы өзгерістер:

 

18.10.2016-19:16 “техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білімнің білім беру бағдарламаларын іске асыратын білім беру ұйымдарындағы білім алушыларды ауыстыру және қайта қабылдау” мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандарты»

1-қосымша

к приказу исполняющего

Министрдің міндеттері

білім және ғылым

Қазақстан Республикасының

2015 жылғы 6 қарашадағы

№ 627

  1. Жалпы ережелер
  2. “Техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білімнің білім беру бағдарламаларын іске асыратын білім беру ұйымдарындағы білім алушыларды ауыстыру және қайта қабылдау” мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандарты»

(бұдан әрі – мемлекеттік көрсетілетін қызмет).

  1. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартын Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігі (бұдан әрі – Министрлік) әзірледі.
  2. Мемлекеттік қызметті техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім беру ұйымдары (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші) көрсетеді.

Өтінішті қабылдау және Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін беру көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі арқылы жүзеге асырылады.

  1. Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі
  2. Мемлекеттік қызмет көрсетудің мерзімдері:

аудару үшін:

көрсетілетін қызметті берушіге құжаттар топтамасын тапсырған сәттен бастап-бір ай ішінде, бірақ қабылдаушы білім беру ұйымының кезекті емтихан сессиясы басталғанға дейін бес күннен кешіктірмей.

Кәмелетке толмаған білім алушының ата-аналары немесе заңды өкілдері басқа тұрғылықты жеріне көшкен жағдайда, растайтын құжаттарды ұсынған кезде оны каникулдық кезеңде ауыстыруға жол беріледі.

қалпына келтіру үшін:

көрсетілетін қызметті берушіге құжаттар топтамасын тапсырған сәттен бастап – оны берген күннен бастап екі апта ішінде;

берешекті өтеген жағдайда оқу ақысын төлемегені үшін семестр ішінде оқудан шығарылғандерді қалпына келтіру үшін:

төлем бойынша берешекті өтеу туралы құжатты ұсынған кезде аударым күнінен кейін төрт апта ішінде үш жұмыс күні ішінде;

көрсетілетін қызметті алушының құжаттар топтамасын тапсыруы үшін күтудің рұқсат етілген ең ұзақ уақыты-15 минут;

 

қызмет көрсетудің рұқсат етілген ең ұзақ уақыты-15 минут.

  1. Мемлекеттік қызметті көрсету нысаны: қағаз түрінде.
  2. Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесі техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім беретін оқу орнына ауыстыру немесе қайта қабылдау туралы бұйрық болып табылады.

Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін ұсыну нысаны: қағаз түрінде.

  1. Мемлекеттік қызмет Жеке тұлғаларға (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті алушы) тегін көрсетіледі.
  2. Көрсетілетін қызметті берушінің жұмыс кестесі Қазақстан Республикасының еңбек заңнамасына сәйкес демалыс және мереке күндерін қоспағанда, дүйсенбіден бастап сенбіні қоса алғанда, көрсетілетін қызметті берушінің белгіленген жұмыс кестесіне сәйкес сағат 13.00-ден 14.00-ге дейінгі түскі үзіліспен сағат 9.00-ден 18.00-ге дейін.
  3. Көрсетілетін қызметті алушы көрсетілетін қызметті берушіге жүгінген кезде бір мамандықтан екіншісіне, бір оқу нысанынан екіншісіне, бір тілдік бөлімшеден екіншісіне, ақылы негізде білім беру тапсырысы бойынша бір білім беру ұйымында оқуға ауысу үшін мемлекеттік қызметті көрсету мақсатында қажетті құжаттардың тізбесі:

Көрсетілетін қызметті алушы көрсетілетін қызметті берушіге жүгінген кезде басқа білім беру ұйымына ауысу үшін мемлекеттік қызмет көрсету мақсатында қажетті құжаттардың тізбесі:

1) ауыстыру туралы өтініш (еркін нысанда));

2) білім алушының ауысатын білім беру ұйымы басшысының қолымен расталған сынақ кітапшасының (немесе үлгерім кітапшасының) көшірмесі.

Көрсетілетін қызметті алушы көрсетілетін қызметті берушіге жүгінген кезде қалпына келтіру үшін мемлекеттік қызмет көрсету мақсатында қажетті құжаттардың тізбесі:

1) қалпына келтіру туралы өтініш (еркін нысанда));

2) “білім алуды аяқтамаған адамдарға берілетін анықтама нысандарын бекіту туралы” Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2009 жылғы 12 маусымдағы № 289 бұйрығымен бекітілген нысан бойынша білім алуды аяқтамаған адамдарға берілетін анықтама (нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 5717 болып тіркелген).

Оқу ақысын төлемегені үшін семестр бойы оқудан шығарылған ақылы негізде білім алушылар үшін төлем бойынша берешекті өтеу туралы құжат.

  1. Шешімдерге, әрекеттерге (әрекетсіздікке) шағымдану тәртібі)

орталық мемлекеттік органның, сондай-ақ көрсетілетін қызметті берушілер мен

(немесе) олардың лауазымды адамдарының

мемлекеттік қызметтер

  1. Мемлекеттік қызметтер көрсету мәселелері бойынша Министрліктің, көрсетілетін қызметті берушінің және (немесе) оның лауазымды адамдарының шешімдеріне, әрекетіне (әрекетсіздігіне) шағымдану: шағым жазбаша түрде беріледі:

осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының 12-тармағында көрсетілген мекенжай бойынша көрсетілетін қызметті беруші басшысының атына беріледі.

Шағымды қабылдаған адамның тегі мен аты-жөнін, берілген шағымға жауап алу мерзімі мен орнын көрсете отырып, көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесінде оны тіркеу (мөртаңба, кіріс нөмірі және күні) шағымның қабылданғанын растау болып табылады.

Көрсетілетін қызметті берушінің мекенжайына келіп түскен көрсетілетін қызметті алушының мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері бойынша шағымы тіркелген күнінен бастап бес жұмыс күні ішінде қаралуға жатады.

Көрсетілген мемлекеттік қызмет нәтижелерімен келіспеген жағдайда, көрсетілетін қызметті алушы мемлекеттік қызметтер көрсету сапасын бағалау және бақылау жөніндегі уәкілетті органға шағыммен жүгіне алады.

Мемлекеттік қызметтер көрсету сапасын бағалау және бақылау жөніндегі уәкілетті органның атына келіп түскен көрсетілетін қызметті алушының шағымы тіркелген күнінен бастап он бес жұмыс күні ішінде қаралуға жатады.

  1. Көрсетілген мемлекеттік қызмет нәтижелерімен келіспеген жағдайда, көрсетілетін қызметті алушының Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен сотқа жүгінуге құқығы бар.
  2. Ерекшеліктерін ескере отырып өзге де талаптар

мемлекеттік қызмет көрсетудің

  1. Мемлекеттік қызмет көрсету орындарының мекенжайлары:

Министрліктің интернет-ресурсында: www.edu.gov.kz ескерту.

  1. Көрсетілетін қызметті алушының мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі мен мәртебесі туралы ақпаратты қашықтықтан қол жеткізу режимінде көрсетілетін қызметті берушінің Мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері жөніндегі анықтама қызметтері, Мемлекеттік қызметтер көрсету мәселелері жөніндегі бірыңғай байланыс орталығы арқылы алуға мүмкіндігі бар.
  2. Көрсетілетін қызметті берушінің Мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері жөніндегі анықтама қызметтерінің байланыс телефондары Министрліктің интернет-ресурсында орналастырылған: www.edu.gov.kz Мемлекеттік қызметтер көрсету мәселелері жөніндегі бірыңғай байланыс орталығы: 8-800-080-7777, 1414.

 

  1. Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінің Республикалық құқықтық ақпарат орталығы ШЖҚ РМК

“Техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білімнің білім беру бағдарламаларын іске асыратын білім беру ұйымдарындағы білім алушыларды ауыстыру және қайта қабылдау” мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті»

Приложение 1
к постановлению акимата
Актюбинской области
от 30 декабря 2015 года
№ 478
  1. 1.            Жалпы ережелер
  2. 2.            “Техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білімнің білім беру бағдарламаларын іске асыратын білім беру ұйымдарындағы білім алушыларды ауыстыру және қайта қабылдау” мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті
  3. Өтінішті қабылдау және Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін беру көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі арқылы жүзеге асырылады.
  4. 2. Мемлекеттік қызметті көрсету нысаны: қағаз түрінде.
  5. 3. Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесі техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім беретін оқу орнына ауыстыру немесе қайта қабылдау туралы бұйрық (бұдан әрі – бұйрық) болып табылады.
  6. Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін ұсыну нысаны: қағаз түрінде.
  7. 3.            Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) іс-қимыл тәртібін сипаттау
  8. 4.            Мемлекеттік қызмет көрсету бойынша рәсімді (іс-қимылды) бастауға ауысу немесе қалпына келтіру туралы еркін нысандағы өтініш негіз болып табылады.
  9. 5. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінің құрамына кіретін әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) мазмұны, оның орындалу ұзақтығы:
  10. Техникалық және кәсіптік білім беру саласында көрсетілетін мемлекеттік көрсетілетін қызметтер стандарттарын бекіту туралы “Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің міндетін атқарушының 2015 жылғы 6 қарашадағы № 627 бұйрығымен бекітілген” техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білімнің білім беру бағдарламаларын іске асыратын білім беру ұйымдарындағы білім алушыларды ауыстыру және қайта қабылдау “мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының (бұдан әрі-стандарт) 9-тармағында көрсетілген қажетті құжаттарды тапсырған сәттен бастап, (нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 12417 тіркелген) (бұдан әрі – Стандарт) 15 (он бес) минут ішінде қабылдауды және оларды тіркеуді жүзеге асырады.
  11. Нәтижесі-құжаттарды көрсетілетін қызметті берушінің басшысына бұрыштама қоюға жолдайды;
  12. 2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы кіріс құжаттармен танысады және 15 (он бес) минут ішінде мемлекеттік қызметті көрсету үшін көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысын айқындайды.
  13. Нәтижесі – мемлекеттік қызметті көрсету үшін қажетті құжаттарды көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысына жолдайды;
  14. 3) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы бұйрықты 1 (бір) ай ішінде ауыстыру кезінде немесе қалпына келтіру кезінде 2 (екі) апта ішінде ресімдейді және көрсетілетін қызметті берушінің басшысына қол қоюға жолдайды.
  15. Нәтижесі-көрсетілетін қызметті берушінің басшысына қол қоюға жолдайды;
  16. 4) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы 15 (он бес) минут ішінде бұйрыққа қол қояды және көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесіне жолдайды.
  17. Нәтижесі – қол қойылған бұйрықты көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесіне жолдайды;
  18. 5) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе маманы 15 (он бес) минут ішінде бұйрықты тіркейді және көрсетілетін қызметті алушыға мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесін береді.
  19. Нәтижесі-бұйрықты көрсетілетін қызметті алушыға береді.
  20. 5.            Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара іс-қимыл тәртібін сипаттау.
  21. 6.            Мемлекеттік қызмет көрсету процесіне қатысатын көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) тізбесі:
  22. 1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе маманы;
  23. 2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы;
  24. 3) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы.
  25. 7. Әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) ұзақтығын көрсете отырып, құрылымдық бөлімшелер (қызметкерлер) арасындағы рәсімдердің (іс-қимылдардың) реттілігін сипаттау.
  26. 1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе маманы көрсетілетін қызметті алушы Стандарттың 9-тармағында көрсетілген қажетті құжаттарды тапсырған сәттен бастап 15 (он бес) минут ішінде қабылдауды және тіркеуді жүзеге асырады.
  27. 2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы кіріс құжаттармен танысады және 15 (он бес) минут ішінде мемлекеттік қызмет көрсету үшін көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысын айқындайды.
  28. 3) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы бұйрықты 1 (бір) ай ішінде ауыстыру кезінде немесе қалпына келтіру кезінде 2 (екі) апта ішінде ресімдейді және көрсетілетін қызметті берушінің басшысына қол қоюға жолдайды.
  29. 4) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы 15 (он бес) минут ішінде бұйрыққа қол қояды және көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесіне жолдайды.
  30. 5) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе маманы 15 (он бес) минут ішінде бұйрықты тіркейді және көрсетілетін қызметті алушыға мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесін береді.
  31. 8. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде рәсімдердің (іс-қимылдардың) ретін, көрсетілетін қызметті берушінің толық сипаттамасы құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара іс-қимылдарының толық сипаттамасы осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентінің қосымшасына сәйкес мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығында көрсетіледі. Мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығы көрсетілетін қызметті берушінің интернет-ресурсында орналастырылады.
Регламентке қосымша

мемлекеттік қызмет

Ауыстыру және қалпына келтіру

ұйымдарында білім алушыларды

іске асыратын білім беру

білім беру бағдарламалары

техникалық және

кәсіптік,

орта білімнен кейінгі білім беру»

 

Последние изменения: 

18.10.2016 – 19:16

Стандарт государственной услуги “Перевод и восстановление обучающихся в организациях образования, реализующих образовательные программы технического и профессионального, послесреднего образования”

 

  Приложение 1
к приказу исполняющего
обязанности Министра
образования и науки
Республики Казахстан
от 6 ноября 2015 года
№ 627

1. Общие положения

  1. Государственная услуга “Перевод и восстановление обучающихся в организациях образования, реализующих образовательные программы технического и профессионального, послесреднего образования”

(далее – государственная услуга).

  1. Стандарт государственной услуги разработан Министерством образования и науки Республики Казахстан (далее – Министерство).
  2. Государственная услуга оказывается организациями технического и профессионального, послесреднего образования (далее – услугодатель).

Прием заявления и выдача результата оказания государственной услуги осуществляются через канцелярию услугодателя.

  1. Порядок оказания государственной услуги
  2. Сроки оказания государственной услуги:

для перевода:

с момента сдачи пакета документов услугодателю – в течение одного месяца, но не позже, чем за пять дней до начала очередной экзаменационной сессии принимающей организации образования.

В случае переезда родителей или законных представителей несовершеннолетнего обучающегося на другое место жительства, допускается его перевод не в каникулярный период при представлении подтверждающих документов.

для восстановления:

с момента сдачи пакета документов услугодателю – в течение двух недель со дня его подачи;

для восстановления отчисленных в течение семестра за неоплату обучения, в случае погашения задолженности:

в течение четырех недель после дня отчисления при предъявлении документа о погашении задолженности по оплате, в течение трех рабочих дней;

максимально допустимое время ожидания для сдачи пакета документов услугополучателем – 15 минут;

максимально допустимое время обслуживания – 15 минут.

  1. Форма оказания государственной услуги: бумажная.
  2. Результатом оказания государственной услуги является приказ о переводе или восстановлении обучающихся в учебное заведение технического и профессионального, послесреднего образования.

Форма предоставления результата оказания государственной услуги: бумажная.

  1. Государственная услуга оказывается бесплатно физическим лицам (далее – услугополучатель).
  2. График работы услугодателя с понедельника по субботу включительно, за исключением выходных и праздничных дней, согласно трудовому законодательству Республики Казахстан, в соответствии с установленным графиком работы услугодателя с 9.00 до 18.00 часов, с перерывом на обед с 13.00 до 14.00 часов.
  3. Перечень документов, необходимых в целях оказания государственной услуги для перевода с одной специальности на другую, с одной формы обучения на другую, с одного языкового отделения на другое, с обучения на платной основе на обучение по образовательному заказу в одной организации образования при обращении услугополучателя к услугодателю:

Перечень документов, необходимых в целях оказания государственной услуги для перевода в другую организацию образования при обращении услугополучателя к услугодателю:

1) заявление о переводе (в произвольной форме);

2) копия из зачетной книжки (или книжка успеваемости) обучающегося, заверенная подписью руководителя организации образования, откуда он переводится.

Перечень документов, необходимых в целях оказания государственной услуги для восстановления при обращении услугополучателя к услугодателю:

1) заявление о восстановлении (в произвольной форме);

2) справка, выдаваемая лицам, не завершившим образование по форме, утвержденной приказом Министра образования и науки Республики Казахстан от 12 июня 2009 года № 289 “Об утверждении форм справки, выдаваемой лицам, не завершившим образование” (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 5717).

Для обучающихся на платной основе, отчисленных в течение семестра за неоплату обучения, документ о погашении задолженности по оплате.

  1. Порядок обжалования решений, действий (бездействия)
    центрального государственного органа, а также услугодателей и
    (или) их должностных лиц по вопросам оказания
    государственных услуг
  2. Обжалование решений, действий (бездействий) Министерства, услугодателя и (или) его должностных лиц по вопросам оказания государственных услуг: жалоба подается в письменном виде:

на имя руководителя услугодателя по адресу, указанному в пункте 12 настоящего стандарта государственной услуги.

Подтверждением принятия жалобы является ее регистрация (штамп, входящий номер и дата) в канцелярии услугодателя с указанием фамилии и инициалов лица, принявшего жалобу, срока и места получения ответа на поданную жалобу.

Жалоба услугополучателя по вопросам оказания государственной услуги, поступившая в адрес услугодателя подлежит рассмотрению в течение пяти рабочих дней со дня ее регистрации.

В случае несогласия с результатами оказанной государственной услуги услугополучатель может обратиться с жалобой в уполномоченный орган по оценке и контролю за качеством оказания государственных услуг.

Жалоба услугополучателя, поступившая в адрес уполномоченного органа по оценке и контролю за качеством оказания государственных услуг, подлежит рассмотрению в течение пятнадцати рабочих дней со дня ее регистрации.

  1. В случае несогласия с результатами оказанной государственной услуги, услугополучатель имеет право обратиться в суд в установленном законодательством Республики Казахстан порядке.
  2. Иные требования с учетом особенностей
    оказания государственной услуги
  3. Адреса мест оказания государственной услуги размещены на

интернет-ресурсе Министерства: www.edu.gov.kz.

  1. Услугополучатель имеет возможность получения информации о порядке и статусе оказания государственной услуги в режиме удаленного доступа посредством справочных служб услугодателя по вопросам оказания государственной услуги, единого контакт-центра по вопросам оказания государственных услуг.
  2. Контактные телефоны справочных служб услугодателя по вопросам оказания государственной услуги размещены на интернет-ресурсе Министерства: www.edu.gov.kz. Единый контакт-центр по вопросам оказания государственных услуг: 8-800-080-7777, 1414.

 

© 2012. РГП на ПХВ Республиканский центр правовой информации Министерства юстиции Республики Казахстан

Регламент государственной услуги “Перевод и восстановление обучающихся в организациях образования, реализующих образовательные программы технического и профессионального, послесреднего образования”
  Приложение 1
к постановлению акимата
Актюбинской области
от 30 декабря 2015 года
№ 478
  1. Общие положения
  2. Государственная услуга “Перевод и восстановление обучающихся в организациях образования, реализующих образовательные программы технического и профессионального, послесреднего образования” (далее – государственная услуга) оказывается организациями технического и профессионального, послесреднего образования (далее – услугодатель).
    Прием заявления и выдача результата оказания государственной услуги осуществляются через канцелярию услугодателя.
    2. Форма оказания государственной услуги: бумажная.
    3. Результатом оказания государственной услуги является приказ о переводе или восстановлении обучающихся в учебное заведение технического и профессионального, послесреднего образования (далее – приказ).
    Форма предоставления результата оказания государственной услуги: бумажная.
  3. Описание порядка действий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги
  4. Основанием для начала процедуры (действия) по оказанию государственной услуги является заявление о переводе или восстановлении в произвольной форме.
    5. Содержание каждой процедуры (действия), входящей в состав процесса оказания государственной услуги, длительность его выполнения:
    1) специалист канцелярии услугодателя с момента подачи необходимых документов услугополучателем, указанных в пункте 9 стандарта государственной услуги “Перевод и восстановление обучающихся в организациях образования, реализующих образовательные программы технического и профессионального, послесреднего образования” утвержденного приказом исполняющего обязанности Министра образования и науки Республики Казахстан от 6 ноября 2015 года № 627 “Об утверждении стандартов государственных услуг, оказываемых в сфере технического и профессионального образования, послесреднего образования” (зарегистрированный в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов № 12417) (далее – Стандарт) осуществляет прием и их регистрацию в течение 15 (пятнадцати) минут.
    Результат – направляет документы на резолюцию руководителю услугодателя;
    2) руководитель услугодателя ознакамливается с входящими документами и определяет ответственного исполнителя услугодателя для оказания государственной услуги в течение 15 (пятнадцати) минут.
    Результат – направляет необходимые документы для оказания государственной услуги ответственному исполнителю услугодателя;
    3) ответственный исполнитель услугодателя оформляет приказ в течение 1 (одного) месяца при переводе или в течение 2 (двух) недель при восстановлении и направляет на подпись руководителю услугодателя.
    Результат – направляет на подпись руководителю услугодателя;
    4) руководитель услугодателя подписывает приказ и направляет в канцелярию услугодателя в течение 15 (пятнадцати) минут.
    Результат – направляет подписанный приказ в канцелярию услугодателя;
    5) специалист канцелярии услугодателя в течение 15 (пятнадцати) минут регистрирует приказ и выдает результат государственной услуги услугополучателю.
    Результат – выдает приказ услугополучателю.
  5. Описание порядка взаимодействия структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги.
  6. Перечень структурных подразделений (работников) услугодателя, которые участвуют в процессе оказания государственной услуги:
    1) специалист канцелярии услугодателя;
    2) руководитель услугодателя;
    3) ответственный исполнитель услугодателя.
    7. Описание последовательности процедур (действий) между структурными подразделениями (работниками) с указанием длительности каждой процедуры (действия).
    1) специалист канцелярии услугодателя с момента подачи необходимых документов услугополучателем, указанных в пункте 9 Стандарт осуществляет прием и их регистрацию в течение 15 (пятнадцати) минут.
    2) руководитель услугодателяознакамливается с входящими документами и определяет ответственного исполнителя услугодателя для оказания государственной услуги в течение 15 (пятнадцати) минут.
    3) ответственный исполнитель услугодателя оформляет приказ в течение 1 (одного) месяца при переводе или в течение 2 (двух) недель при восстановлении и направляет на подпись руководителю услугодателя.
    4) руководитель услугодателя подписывает приказ и направляет в канцелярию услугодателя в течение 15 (пятнадцати) минут.
    5) специалист канцелярии услугодателя в течение 15 (пятнадцати) минут регистрирует приказ и выдает результат государственной услуги услугополучателю.
    8. Подробное описание последовательности процедур (действий), взаимодействий структурных подразделений (работников) услугодателя в процесе оказания государственной услуги отражается в справочнике бизнес-процессов оказания государственной услуги согласно приложению к настоящему регламенту государственной услуги. Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги размещается на интернет-ресурсеуслугодателя.
  Приложение к регламенту
государственной услуги
“Перевод и восстановление
обучающихся в организациях
образования, реализующих
образовательные программы
технического и
профессионального,
послесреднего образования”