Педагогикалық құрамЖобаларБөлімшелер

Математика пәнінен АКТ қолданумен ашық сабақ!

24.12.2019 жылы Тулаева Сандуғаш Кереевна 102 ИС тобында акт қолданумен ашық сабақ өткізді.

Ашық сабақтың тақырыбы “қарапайым тригонометриялық теңсіздіктерді шешу”.

Сабақ түрі: кеңес-сабақ.
Сабақтың мақсаты:

1) білім беру – тақырыпты оқу процесінде алынған білімді жүйелеу, жалпылау, оларды есептерді шешуге қолдану; әртүрлі тәсілдер мен тәсілдерді қолдана отырып, тригонометриялық теңдеулерді шешу; анықтамалық материалдарды қолдана білу;;
2) дамытушы – логикалық ойлауды, сауатты математикалық сөйлеуді дамыту, қорытынды жасау және жалпылау;
3) тәрбиелік – оқушылардың бойында ұқыптылықты, мінез-құлық мәдениетін, жауапкершілік сезімін, көре білуге және мақсатқа жетуге тәрбиелеу.

Жабдық: компьютерлер (партаға 1 компьютер) және интерактивті тақта.
Сабақтың түрі: жаңа материалды оқу.

Жұмыс әдістері:
– белсенді (таным процесі оқушылардан жүреді),
– проблемалық (балаларға жаңа білім ашуға көмектесетін проблемалық жағдай жасау).
– көрнекі-демонстрациялық,
– ішінара-іздеу (балаларды бақылауға, талдауға, салыстыруға, қорытынды жасауға және жалпылауға үйретеміз)),
– практикалық
Жұмыс түрлері: фронтальды, жеке, жұппен жұмыс.
Инновациялық технологиялар:
– компьютерлік оқыту,
– дамыта оқыту,
– оқытудағы іс-әрекет тәсілі (таным оқушыдан жүреді),
– сөздік-өнімді (рефлексия кезеңінде),
– проблемалық оқыту,
– жеке тұлғаға бағытталған оқыту (әрбір бала жауап бере алады).
Сабақ талдауы:
Сабақта оқытудың жүйелі-іс-әрекеттік тәсілі жүзеге асырылды-бұл оқу үдерісін ұйымдастыру, онда басты орын белсенді және жан-жақты, оқушылардың өз бетінше танымдық іс-әрекетіне беріледі. (Оқу уақытының 70 % )
Қазіргі заманғы педагогикалық технологиялар: АКТ, Quizlet сайты, проблемалық оқыту, туындаған проблеманы шешу бойынша топтық жұмыс, Өзін-өзі бағалау және өзін-өзі бақылау, рефлексия әдістері қолданылды.
Сабақта психологиялық жайлы атмосфера құрылды: әрбір оқушы үшін сабақта табысқа жету жағдайын жасау, оқушыларға оң көзқарас жасау, эмоционалдық жауап беру.